نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه ، دكتر 'علی اكبر صالحی' عصر شنبه در این دیدار با اشاره به موضوع امنیت مسكن برای بشریت، گفت: خوشحالم كه اعلام كنم كه ایران اقدامات موثری را در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به موضوع مقاوم سازی مسكن در برابر زلزله، كه یكی از اولویتهای فعالیت های سازمان هبیتات است، افزود: كشور ما در منطقه ای قرار دارد كه خطر وقوع زلزله در آن بالاست و از این جهت دولت تلاش می كند ضمن بالابردن اطلاعات مردم نسبت به زلزله از طریق رسانه ها، استانداردها را در ساخت مسكن لحاظ كند.

وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از فعالیت های دفتر هبیتات در ایران، آمادگی كشورمان برای گسترش فعالیت این دفتر و انتقال تجربیات ایران در ساخت و مقاوم سازی مسكن به كشورهای منطقه را اعلام كرد.

دكتر 'خوان كلوس' نیز در این دیدار، ضمن تشكر از همكاری های جمهوری اسلامی ایران با هبیتات، موضوع عوارض ناشی از زلزله در مناطق مختلف جهان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تفاوت تعداد قربانیان دو زلزله مشابه در كشورهای هاییتی و شیلی به ما نشان داد كه هر چند نمی توان جلوی زلزله را گرفت ولی با در اولویت قرار دادن اصلاح طراحی های شهرسازی و توجه به مقاوم سازی مسكن می توان عواض بلایای طبیعی را برای انسانها كاهش داد.

** شبد ** 1528 ** 3404





:: برچسب‌ها: غروب , عشق , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: